loading...
بزرگترین وبلاگ تفریحی سرگرمی
فروشگاه بزرگ دماغ
کیان بازدید : 173 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام مستند :History Channel – Apocalypse Island

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : باستان شناس معروف Jim Turner در سفری به جزیره ای در اقیانــوس آرام در پی کشف سال ۲۰۱۲ است که آیا امسال پایان زمین خواهد بود یا خیر . او به دنبال یافتن سرنخ هایی برای سرنوشت سال ۲۰۱۲ است …

کیان بازدید : 48 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام مستند :National Geographic – Mother Croc

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۸۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی از شبکه National Geographic که زندگی و چگونگی مراقبت کروکدیل های مادر از فرزندانشان را به تصویر می کشد . مادر به صورت غریزی به بچه اش طرز شکار و مراقبت از خود را یاد می دهد . اتفاقات قبل از تبدیل شدن یک بچه کروکدیل به یک قاتل حرفه ای و بی رحم را ببینید …

کیان بازدید : 42 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

نام مستند:  The Art of Flight – هنر پرواز

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۸۰ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : تراویس رایس یکی از حرفه ای ترین ورزشکاران در ورزش Snowboard است . در این فیلم مستند صحنه هایی را مشاهده خواهید کرد که شاید باور ان برای شما سخت باشد . تراویس و دوستانش در این فیلم که ساخت ان ۲ سال طول کشیده صحنه های را به نمایش میگذارند که در کمتر و یا شاید هیچ مستند دیگری ندیده باشید . پرش از ارتفاعات بلند , فرار از بهمن , حرکات نمایشی در رمپ و … از جمله عناوینی هستند که در این مستند نمایش داده میشوند و …

caution دانلود مستند The Art of Flight 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

کیان بازدید : 259 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مستند Liquid Bomb Plot ، مستندی واقعی و باورنکردنی از عملیات تروریسیتی متوقف شده و فوق العاده خطرناک که می توانست فاجعه ای بزرگ و خونین به جای بگذارد.تروریستان در بریتانیا قصد داشتند بزرگترین حمله تروریستی تاریخ بعد از ١١ سپتامبر به جای بگذارد.در طرح این تروریست ها ، این بود که مواد منفجره را با نوشابه مبدل کرده بودند و اگر جلوی این کار گرفته نمی شد در یک شب بیش از ٢٠٠٠ نفر می توانست کشته دهد.با اعمال محدودیت های زیادی که دولت بریتانیا قائل شده است ، هنوز هم پیش بینی چنین حمله ای می شود.هم اکنون این مستند را می توانید از سایت کمیاب، دریافت نمایید.

کیان بازدید : 55 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

نام مستند:  Turtle Boy: A BodyShock Special – پسر لاکپشتی : بدنی تکان دهنده

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۶ دقیقه
حجم: ۷۳۲ مگابایت
کیفیت: HDTVRip PDTV

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در دهکده ای کوچک در کولمبیا ، یک پسر ۶ ساله با نام Didier با یک بار سنگین بر پشت خود دست و پنجه نرم می کند – یک گونه نادر که به آن خال مادرزادی ملانوکتیک گفته می شود. این یک خال بسیار بزرگ است که به مقدار زیادی رشد کرده و چیزی حدود ۴۰% بدن او را فراگرفته است و …

کیان بازدید : 124 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام : نبرد گربه سانان: شیرها در برابر چیتاها – Cats Wars: Lion vs. Cheetah
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : ۷۲۰×۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰۱۱
مدت زمان : ۴۵ دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد

خلاصه داستان : پس از فیلمبرداری یکی از نادر ترین صحنه های دیده شده حمله بی رحمانه دو شیر نر به چهار چیتا در دشت آفریقا، رینهارد لئو کوئنکل فیلمساز با متخصص مشهور کرگ پکر همراه می شود تا بفهمد چه اتفاقی در طول این صحنه شگفت انگیز رخ داده است و از آن مهم تر اینکه اصلاً چرا این اتفاق افتاده است؟ آن ها فریم به فریم صحنه مبارزه را بررسی می کنند تا جزئیات این حمله را کشف کنند و بفهمند درباره روش کار حیوانات چه می دانند. در طول مسیر، کوئنکل و پاکر حقایق شگفت انگیزی درباره رابطه تیره بین شیرها و چیتاها بیان می کنند و در پایان شاید یکی از آخرین اسرار حیات وحش بزرگ را کشف کنند.

کیان بازدید : 41 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هر روز جهان اطراف ما در حال تغییر و پیشرفت است و تکنولوژی روز به روز در حال جلو رفتن است و باید با آن جلو رفت چون جهان امروز بر پایه ی علم و نوآوری می گردد . The City 2057 یک مستند علمی می باشد که توسط Discovery Channel ساخته شده و از همین شبکه معتبر نیز پخش شده است . در این مستند شاهد چگونگی شهر ها و خانه ها در ۵۰ سال آینده خواهیم بود . این در این مستند سعی شده تا همه چیز علمی و دقیق بررسی و ساخته شود تا ویژگی ها دقیق و علمی یک شهر در حدود نیم قرن دیگر را نشان دهد و تصور ما را به جهان آینده گسترده تر کند .این مستند از گرافیک و انیمیشن های فوق العاده زیبایی برخوردار است و میتواند لحظات خوبی را برای شما عزیزان رقم بزند.

کیان بازدید : 51 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مستند جدید Love Crimes of Kabul 2011 ، مستندی با کیفیت و جالب می باشد که حکایت ٣ زن افغانی می باشد که متهم به جنایات عشقی و فرار از خانه شده اند.در این مستند شما با طرز زندگی ، زندان ها و فشار های آنها آشنا خواهید شد.هم اکنون شما عزیزان این مستند جالب را می توانید با زبان انگلیسی و با کیفیت خوب از سایت کمیاب دریافت نمایید.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

کیان بازدید : 208 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام : نجات چهره – Saving Face
ژانر : مستند
کیفیت : ۷۲۰p HDTV – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : ۷۲۰×۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰۱۲
مدت زمان : ۴۰ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : هر سال صدها نفر (عمدتاً زنان) در پاکستان با اسید مورد حمله قرار می گیرند. مستند نجات چهره، زندگی تعدادی از این افراد نجات یافته، مبارزه آن ها برای عدالت و جراح پلاستیکی را دنبال می کند که به سرزمین مادری خود بازگشته تا به آن ها کمک کند چهره و زندگی خود را بازیابند.

کیان بازدید : 60 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

نام مستند :National Geographic – Wild Snake Underworld – حیات وحش مارهای زیرزمین

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۸۸۸ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 929
  • بازدید کلی : 8,196
  • گالری عکس بازیگران

    احسان علیخانی
    عکس های احسان علیخانی (4) www.taknaz.ir


    بهرام رادان


    عکس هایی جدید از بهرام رادان (7)  www.taknaz.ir


    لیلا حاتمی


    عکس های متفاوت لیلا حاتمی در اختتامیه کن 2012 www.taknaz.ir